INTEGRALNOŚĆ

Ostatnio jeden z większych komplementów jakie dostałam to słowa znajomego który powiedział: ,Agi ale Ty masz szczęście, w Twoim życiu wszystko jest związane z muzyką i perkusją".
Wiem:) i dlatego każdego dnia jestem za to wdzięczna. Właśnie jestem w Łodzi, przed chwilą zagrałam koncert z Whattagirlz i znowu energia ludzi i ich radość sprawia, że jeszcze bardziej kocham to co robię.

Wszystkie decyzje jakie podejmowałam staram się, żeby  były w zgodzie ze mną i żeby w tych najważniejszych aspektach naszego życia (PRACA, ZDROWIE, RODZINA, SPEŁNIENIE..) wzajemnie się uzupełniały i wspierały.



Nie było łatwo, ale to był mój wybór, żeby nie iść na skróty, tylko budować wokół siebie możliwości, dzięki którym będę mogła łączyć pracę z pasją.

Poza graniem koncertów, zajmowałam się wprowadzaniem produktów dla perkusistów, pisaniem artykułów do gazet, tworzeniem i prowadzeniem szkoły Perkusyjnej, którą założyłam, tworzeniem festiwalu rytmu, czy prowadzeniem Fundacji "Groove of Life". Każda z tych rzeczy sprawia mi radość i łączy to co kocham najbardziej, perkusję, pomaganie, dzielenie się inspiracjami i robienie rzeczy, które mam nadzieję, choć w małym stopniu poprawią rzeczywistość.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz