Blog z trasy … Łódź o planach i nudzie

Wczoraj z Whattagirlz grałyśmy w Łodzi. W przerwie między graniem nagrywałam w pokoju hotelowym serię lekcji dla moich uczniów. Kiedy to robiłam, do pokoju weszła DJ PRAKTYCZNA PANI z taką wiadomością:

"Większość dzieci, która się nudzi, doświadcza pewnego rodzaju nieprzyjemnego niepokoju. To skutek tego, że ich umysł szuka równowagi między konsumpcją zewnętrznych bodźców a własną kreatywnością. Gdy dziecko mówi, że mu się nudzi, a rodzic natychmiast przychodzi ze swoją propozycją zajęcia dla niego, najczęściej jest ona z góry odrzucana. Ale jeśli poczeka kilka minut, okaże się, że dziecko samo znajduje sobie jakieś zajęcie.
Nuda to klucz do wewnętrznej równowagi ‒ i to niezależnie od wieku. Ten wewnętrzny niepokój pozwala wejść w kontakt z własną kreatywnością. Kreatywność to taka przestrzeń wewnątrz nas, w której możemy siebie lepiej poczuć, lepiej poznać i lepiej wyrazić, i w efekcie doświadczyć uczucia samorealizacji. To, co wcześniej wydawało się nieprzyjemną bezczynnością, nagle rodzi wewnętrzny spokój i staje się źródłem wewnętrznej energii.
Ważne jest, aby dzieci podążały za tą kreatywnością, która jest w nich. To sprawia, że stają się niezależne od zewnętrznych pochwał i cudzej akceptacji. Kreatywność to centralny punkt w budowaniu poczucia własnej wartości. Dzieci, które od czasu do czasu się nudzą, odnajdują większy wewnętrzny spokój, a to sprzyja rozwijaniu przez nie kompetencji społecznych."




W trasie oczywiście nadrabiałam zaległości i montowałam kursy on-line. 

Dużo się teraz dzieje. Kolejne warsztaty Drum Fitness już za 2 tygodnie, w szkole mamy tylu chętnych, że musieliśmy zamknąć zapisy. Ślub mojej siostry za tydzień, początek roku zapowiada się doskonale. 




Mój wczorajszy zestaw:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz