MYŚL I DZIAŁAJ ODWAŻNIE

POMYSŁ TO NIE WSZYSTKO
Wiele osób przychodzi do mnie z nowymi pomysłami. Mało jest takich, którzy odważyli się swoje pomysły realizować. Wielu mówi jak coś powinno się zrobić. Zamiast mówienia, wolę działanie. W końcu to czyny świadczą o człowieku.

Drum Academy to był mój pomysł na organizację, zrzeszającą kreatywnych perkusistów. Gdybym to zostawiła bez działania nie powstałaby Drum Academy, Warsaw Drum Festival czy Fundacja Groove of Life

Jeden z moich bardziej szalonych pomysłów, żeby grać i uczyć na ulicy
DZIAŁANIE
Wartość pomysłu można poznać dopiero po jego efektach. Tak się składa, że zakładając Drum Academy, nagrałam to wideo, w którym opowiadam jaki mam na to pomysł. Zrealizował się w 25%. Miała to być akademia zrzeszająca kreatywnych perkusistów. Nazwa początkowo brzmiała Academy of Creative Drummers, ale dzięki Bogu ją uprościłam:). Wiele pomysłów nie udało mi się zrealizować, brakuje czasu na wszystkie działania, ale to dobrze. Dzięki temu muszę wybierać uważniej te najważniejsze rzeczy.


ODWAGA
Wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań jest dla mnie numerem jeden. Ta szkoła ma nie tylko uczyć gry na perkusji. Bardziej zależy mi na tym, żeby uczyła myślenia, samodzielności i podejmowania działania. Dlatego jednym z naszych haseł jest MYŚL I DZIAŁAJ ODWAŻNIE. Tym mottem kieruję się też w swoim życiu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz