Relacja z Agnieszka Trzeszczak Drum Camp - Perkusyjny Trening


W ostatnią sobotę poprowadziłam swój pierwszy Drum Camp w Drum Academy Warszawa.
 
Gdyby ktoś, wtedy kiedy ja zaczynałam, powiedział mi jak mam ćwiczyć, na czym się skupić, na pewno nie robiłabym tylu błędów i nie zmarnowałabym tyle czasu i pieniędzy.



PERKUSYJNY TRENER - METODA EFEKTYWNEGO ĆWICZENIA
Od dwóch lat prowadzę Drum Academy i pracowałam nad programem, który mógłby pomóc uczniom osiągać szybciej lepsze efekty.

Relacje uczestników są dowodem na to, że taki program jest w Polsce potrzebny, a mnie zmobilizował do tego, żeby stworzyć wersję Perkusyjnego Trenera on-line, dostępną dla każdego.


Dzięki Tobie uświadomiłam sobie że muszę zmienić swój plan ćwiczeń na salce no i nad czym muszę jeszcze popracować. Jeszcze raz dzięki za te mega inspirujące rady!”
                                                           Natalia


„ Otworzyły mi się oczy. 4 godziny za zestawem minęły dziś szybciej niż kiedykolwiek. A teraz wracam do tworzenia koncepcji treningowej na bazie zafundowanych przez Ciebie inspiracji.” 
                                                           Grzegorz





Dostając takie zdjęcia i recenzje nie ukrywam, że jestem wzruszona i ogromnie się cieszę, że mój Perkusyjny Trener służy inny.



















„Szacunek dla Ciebie Aga, podejście, forma pracy, pełen profesjonalizm. Dzięki za świetne materiały, na mnie zrobiły ogromne wrażenie, wożę je ze sobą w samochodzie, żebym w każdej chwili mógł do nich wrócić. Twój konspekt otworzył mi głowę na muzykę, której nie rozumiałem i w końcu wiem jak i co mam ćwiczyć.”

                                                                                       Sebastian







„ Otworzyły mi się oczy. 4 godziny za zestawem minęły dziś szybciej niż kiedykolwiek. A teraz wracam do tworzenia koncepcji treningowej na bazie zafundowanych przez Ciebie inspiracji.” 
                                                               
                                                                                       Grzegorz



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz