Zrobić miejsce na nowe..

KAŻDA ZMIANA JEST DOBRA
Musisz się zmieniać, żeby się rozwijać. Chcę się dziś z Wami podzielić dla mnie trudnym momentem, jak to właśnie musiałam uśmiercić stare logo, żeby zrobić miejsce na nowe..
Z naszą starą gwiazdą się żegnamy, ale ona będzie nam jeszcze towarzyszyć. 

WSZYSTKO W ŻYCIU MA ZNACZENIE

Symbolikę gwiazdy wybrałam nie bez powodu. Gwiazda oznacza przewodnika, za którym się podąża. 

Dlatego ściągam do Drum Academy nauczycieli, którzy swoją mądrością i radą pozwalają odkrywać drogę naszym uczniom i uczestnikom wydarzeń.

Od gwiazd nie odeszłam za daleko. Nowe logo też ma gwiazdę ukrytą. Pałeczki są w kształcie litery A. W astronomii alfą nazywa się najjaśniejszą gwiazdę w konstelacji.

Światło tej gwiazdy nie oślepia, tylko rozjaśnia drogę innym, żeby oni mogli świecić i przekazywać wiedzę i radosną nowinę dalej:). 

I właśnie po to się zmieniamy, żeby świecić dla Was i pracować jeszcze mocniej. 

Pozdrowienia,

Agnieszka



Tak się cieszyłam jak przyszły pierwsze plakaty i banery!