Jak zacząć rok mocnym uderzenie? Zapomnij o celach, spróbuj tego!

Nowy Rok to dobry czas na nowy start, nowe plany. Tylko czy planowanie i wyznaczanie celi ma w ogóle jakiś sens?

Nigdy do planowania nie podchodziłam rygorystycznie.

Nigdy nie przejmowałam się, tym, że plany i cele nie spełniają się w 100%.

Dlaczego?

Bo nawet te cele, które realizowałam i osiągałam, zaskakiwały mnie i nie wyglądały tak jak sobie wyobrażałam. Sam cel i jego osiągnięcie nic nie zmieniało w moim życiu.

Powód był prosty. Nie o cel i realizację planu w tym wszystkim chodzi..

Jest coś ważniejszego, co może sprawić, że zaczniesz rok mocnym uderzeniem.

To dobre nawyki i system, Twój stały rytm, który pozwali Ci siebie realizować.
Czym są dobre nawyki? To te wszystkie drobne rzeczy, które robimy automatycznie, które nas rozwijają i przynoszą dla nas dobre rezultaty. System powinien składać się właśnie z nich. Wykonywanych z automatu każdego dnia lub w konkretne dni.

Nie wyobrażam sobie poranka bez nie umytych zębów, dnia bez uczenia się i inspirowania, wakacji bez nagrywania lekcji gry na perkusji, czwartków bez mojego vloga, sobót bez filmów "Drum Academy Po Godzinach".  To dobre nawyki, które kiedyś stworzyłam i które teraz służą mi i pozwalają się rozwijać.


To nie cel jest najważniejszy, ale to żeby pokochać proces. 

Jeśli samo robienie i działanie będzie przynosiło Ci radość - już jesteś wygrany! Każdego dnia możesz realizować swój system i cieszyć się z małego kroku i małego sukcesu.


Dobry system będzie Cię pchał do działania, sprawiał Ci radość i budował Twoją pewność siebie.

Dobry system pozwoli Ci złapać swój rytm.


Zgadzasz się z tym artykułem? Podziel się Twoją opinią w komentarzu.
Jeśli chciałbyś poznać jak wygląda mój system, daj znać. W następny blogu rozwinę ten temat jeśli Was zaciekawi.


Najlepsze życzenia na Nowy Rok!

Aggie


LINKI:


www.instagram.com/rytmzycia.pl - insta story, gdzie dokumentuje moje życie
www.instagram.com/aggiedrummer - instagram perkusyjny
www.rytmżycia.pl - nowy vlog czwartek 20:00, sobota 12:30

www.facebook.com/groups/331867560696977 - grupa Rytm Życia grupa na facebooku: dobre nawyki i inspiracje
www.facebook.com/aggiedrummer - mój oficjalny kanał na facebooku


Do zobaczenia za RoK!

Ostniatnio na Vlog: https://youtu.be/YU1O0_7eZj4