TEDx - Braving the impossible

Jeśli nie wiesz co to jest TED TALK zachęcam Cię do odpalenia You Tuba i wpisania tej nazwy w przeglądarkę.
Hasłem przewodnim Ted talków jest hasło pomysł wart rozprzestrzeniania.

Wczoraj miałam okazję być na konferencji i hasłem było Braving the impossible.

Wszyscy prelegenci byli świetni, ale w pamięci zostały mi 3 wystąpienia

Przedsiębiorca z Czech - wymyślił algorytm do głosowania, który pozwala wybrać najlepsze rozwiązanie dla grupy.

Dziewczyna z Palestyny - opowiadała jak jazdą na rowerze, przełamywała stereotypy w Palestynie. Dziewczyny nie mogą tam jeździć na rowerach i są traktowane jak towar, którym można nimi handlować.

Madi - przekonywała, że do empatii i postawienia się butach innej osoby, nie potrzebujesz CV, daj ludziom szansę, pozwól im się wykazać.

Jeśli chcesz poznać listę moich ulubionych występów TED TALK, zapraszam do lektury :).




Kolejność jest przypadkowa:), bo wszystkie te wystąpienia zainspirowały mnie, wzruszyły i nauczyły innego spojrzenia na świat.

1) BRENE BROWN - o sile wrażliwości

2) JILL BOLTE TAYLOR - o zasadach pracy naszego mózgu

3) TSHERING TABGAY - o najważniejszym problemie tego świata

4) AMY CUDDY - jak nasze gesty tworzą naszą siłę

5) BENJAMIN ZANDER - co daje muzyka