Jak znaleźć czas?

CZAS - jedno z ważniejszych słów dla perkusisty. "Time keeper" - trzymacz czasu, to nasze zadanie:).
Perkusja towarzyszy  mi w moim życiu już od 20 lat, dlatego to czego uczą mnie bębny i godziny spędzone na ćwiczeniach przenoszę do życia. Czego nauczyłam się przy "garach"?

1) DAJ SOBIE CZAS
Często chciałam mieć rezultaty tu i teraz. One zwykle przychodził, kiedy odpuszczałam i pozwoliłam im się rozwinąć i dojrzeć. Wypływały w odpowiednim momencie. Cierpliwość popłaca.

2) DOBRE PRIORYTETY OSZCZĘDZAJĄ DUŻO CZASU
Zajmujemy się rzeczami, które nie są najważniejsze. Robiąc listę zadań, staram się patrzeć i zastanawiać, czy ta rzecz jest istotna. Robiąc błahe rzeczy wpadamy niestety w pułapkę, że na te ważne nie starcza nam dnia.

3) INWESTUJ SWÓJ CZAS MĄDRZE
W jaki projekt warto się zaangażować, żeby to dało dobre rezultaty w przyszłości?

A TERAZ NAJWAŻNIEJSZE,  CZYLI PRAWDA O PLANOWANIU

Zapraszam Cię do lektury:).


Robiąc wiele rzeczy, zdałam sobie sprawę, że bez dobrej organizacji, nie będę w stanie zrobić tego co planowałam, a moje plany będą coraz większym rozczarowaniem.

Zaczęłam szukać rozwiań i odpowiedzi na pytanie Jak zostać w tym mistrzem, nie tylko za zestawem?
1) Jak kontrolować czas?
2) Jak przewidywać i planować swoją przyszłość?
3) Jak sprawić żeby czas pracował dla mnie?


Planowanie to patrzenie od końca - tu chce być, tego mi brakuje jeśli zrobie to i to gdzie to mnie zaprowadzi.

JAKA JEST PRAWDA O PLANOWANIU?
Żaden plan nigdy nie spełnił mi się w 100%.
Nie jestem w stanie przewidzieć życia. Ale patrząc na nie w perspektywie 25 lat widzę, gdzie chciałbym finalnie się znaleźć, a to determinuje moje działania.

Na samym starcie musisz się pogodzić z błędami. Nie ważne czy teraz idziesz zgodnie z planem, czy zminiłeś kurs, coś odpuściłeś i masz przystanek. To wszystko jest potrzebne.

Thomas Lang na Big Drum Bonanzie opowiadał o przepowiadaniu przyszłości. Nie trzeba do tego być wróżką. Możesz to sprawdzić na któtkim odcinku czasu. Dajmy sobie 7 dni, na to, żeby zobaczyć co by się stało, gdybyś wykorzystał to co masz. Wstawał o 4:30 rano, żeby od 5 do 9 poćwiczyć, potem iść do pracy / szkoły. Co by było gdybyś wstawał rano, żeby napisać Twój projekt życia, zaczął już teraz budować swoją firmę, pisać swoją książkę, czy tworzyć swoją pierwszą piosenkę na płytę.

Gdzie to Cię może doprowadzić za rok?


To jak czas inwestujemy zależy tylko od nas, zrób coś dobrego dziś dla siebie. Czas jest teraz, nie będzie go więcej za miesiąc, nie będzie go więcej jutro. 
Warto dobrze wykorzystać to co mamy.


MIŁEGO DNIA!
AGNIESZKA

P.S Dziś zaczynam nowy rozdział, chcę się z Wami podzielić moim życiem. Szczerze mówiąc mam lekką tremę, ale mam nadzieję, że to co planuje da Ci więcej dobrego niż warta jest moja trema. Serię nazywam - RYTM ŻYCIA, bo mam nadzieję pokazać Ci jak łapie swój rytm i wpadam w wir działania i jakie są tego efekty. Będę dokumentować różne projekty, od moich zmagań perkusyjnych po pracę przy budowaniu firmy Drum Academy, festiwalu i różnych projektów fundacyjnych.

CEL MAM JEDEN, dokumentować dla Ciebie wartościowe i inspirujące treści i zarazić Cię dobrą energią. Dzięki codziennym filmom, chce też uporządkować całą masę domowych archiwów, które przy tej okazji będą mogły ujrzeć światło dzienne.

Premiera dziś o 21:00 na facebooku i you tubie.