DAILY VLOG - RYTM ŻYCIA #3

Nad tym filmem spędziłam najwięcej czasu. 4 godziny samego montażu. Opowiadanie historii i później montowanie, wcale nie jest proste. Ale końcówka wyszła mi całkiem fajna. Sami oceńcie, oczywiście jeśli dotrwacie.

Tak długo montowałam, bo chciałam opisać to co ćwiczę. Są to archiwalne materiały z tego jak gram na perkusji i przy okazji pracuję nad jakimś trudnym ćwiczeniem. Tym razem jest tu taka kombinacja PPLL PPLP LLPP LLPL.

Jak robiłam odcinek Stick Control 2, ona sprawiła mi najwięcej problemów (dokładnie w tym wideo i w tej minucie :) ----> https://youtu.be/vOcbIC2I9Bo?t=3m20s

Wzięłam ją na tapetę i  opracowywałam w różnych wariantach m.in w takich jak na poniższym wideo.
Mam nadzieję, że dzięki temu zobaczycie ten proces i to że na początku nic nie przychodzi łatwo. Potrzebna jest praca..

Miłego dnia i dajcie znać jak Wam się podobała końcówka :)!
Agnieszka