Mam dla Was prezenty..

Święta się już skończyły, ale nastrój świąteczny mnie nie opuszcza. Prowadząc szkołę i próbując być samowystarczalną, zanlazłam dziś tę aplikację: Ripl, dzięki której zrobiła ten krótki filmik. Polecam Wam ją, jeśli planujecie takie produkcje.



Mi aplikacja bardzo pomogła w akcji, którą wprowadzamy teraz w Drum Academy. Uwielbiam rozdawać prezenty, więc pomyślałam, że fajnie będzie stworzyć kilka kursów on-line. Zaczęło się od filmu dla mojej młodszej kuzynki. W prezencie nagrałam i zmontowałam dla niej 10 lekcji gry na perkusji. Efekt był na tyle dobry, że poszłam o krok dalej i
mam dla Was moje pierwsze kursy.

Film z aplikacji Ripl

Rozdaję je teraz za darmo w prezencie z okazji Nowego Roku, żebyście mogli go zacząć jak najlepiej. Prezenty możecie oderać tutaj. Jeśli nie gracie na perkusji to też tam znajdziecie coś dla siebie.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz