Noworoczne postanowienia

Nowy Rok rozpoczęłam z nową listą postanowień i nowych wyzwań.
U mnie te listy to nałóg, a zaczęło się od tego, że pewnego dnia, te wydawać by się mogło bzdury, zaczęły się spełniać.

Nic to nie kosztuje, a pozwala otworzyć głowę i zastanowić się, po co ja to wszystko robię i do czego mnie to poprowadzi. Z czego zrezygnować, co zrobić dla siebie, w jakim kierunku pójść, żeby nie marnować czasu i zająć się tym co dla mnie ważne.
Czemu nikt tego nie uczy w szkołach? Życie trzeba brać w swoje ręce jak najwcześniej, tworzyć je najpierw w głowie. Potem każdego dnia małymi kroczkami iść w stronę, którą się wcześniej wymyśliło. Bez spiny, że musi mi się wszystko spełnić. Robić swoje i patrzeć jak jedno wychodzi lepiej, drugie gorzej, ale zawsze to progres. 


Polecam gorąco: kartka, długopis i szczera odpowiedź na pytanie: co dobrego mogę w swoim życiu zrobić, co da mi radochę i satysfakcję, a  przy okazji przyda się i pomoże innym. 


Pozdrowienia gorące,

Agnieszka



P.S. Zapraszam na moje najbliższe koncerty, na które już się bardzo sumiennie przygotowujemy, co widać na filmiku.
  
31 I 2014 - WHATTAGIRLZ - klub "DELITE" - WARSZAWA
08 II 2014 - PATRYCJA MARKOWSKA - MARGONIN
14 II 2014 - SHEMOANS - WARSZAWA




A to film z naszej próby do koncertu z Patrycją Markowską

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz